Dagens outfit

(en dag försent eftersom att jag ,som vanligt, hade lite för bråttom så jag hann int eladda upp outfitbilderna från igår)


lite eyeliner, highlighter och lila skuggor blev det som ögonsminkning. Dock valde jag en alldeles för fel läppfärg och en parfym med en jäkligt skum doft...

Har för tillfället ingen helkroppsspegel, så för att ta denna bilden var jag tvungen att stå på en jätteostadig sak och försöka klämma ihop hela kroppen så att man kunde se hela kläderna :P iaf har jag på mig en silverklänning/linne med skärp (annars blev den alldeles för lång9 och svarta strumpbyxor

Kom ihåglista till mig själv:
käp svarta, tunna strumpbyxor med fot! Man fryser om fötterna annars!!!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback