Goddag

Hej! har kommit hem från skolan efter tre timmars håltimmai väntan på omprovstillfället, provet jag skulle göra tov 20minuter knappt. segt... Nu är jag i alla flal hemma och fixar och donar med mina naglar som blivit fullkomligt förstörda efter akrylen jag tog på vid nyår. Jag säger då det, har man inte råd att bygga på naglarna två gånger i månaden så låt dom vara. Men det var fint så länge det varade, nu gör det bara ont...

Som ni märkte orkade jag inte blogga i morse hihi :)

Ikväll plockar jag ut de bästa erbjudanden som finns i Oriflames sortiment. Massor av fin (och billig) make-up samt en hel del nagelprodukter (vilket passar mig urmärkt just nu hihi)

Hörs senare!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback