Idag är det fredag och lov!!

så det är inte så konstigt att jag känner mig på så himla gott humör idag trots att lite grejer gått fel (precis som deet brukar te sig i mitt liv). Vaknade av klockan som ringde en timma för sent så jag missade bussen och kom för sent till skolan vilket inte ärnågon katastrof men med tanke på att en gästföreläsare från kvinnojouren var på besök på lektionen idag kändes det lagom skämmigt att komma sent just idag. Efter skolan åkte jag till körskolan och satt och pluggade teori i en timma i väntan på en körlektion. När väl körläraren kom ut gick en annan elev fram till honom som skulle ha lektion. "jaha"tänkte jag, jag trodde ju det var jag som skulle ha lektion den tiden. Men det visade sig att det var felbokat så jag skulle istället ha en lektion nästa vecka. Men inte ens det gjorde mig på dåligt humör :)

handlade lite småsaker på vägen hem idag. Alla hjärtansdag present till J, födelsedagspresent till en kompis som ska ha 19årsfest i morgon samt tre par trosor från gina tricot till mig (de är favoriterna bland underkläder!)



Passade på att köpa med en semla hem idag igen hihi. Men blev ingen bild dåjag la upp en bild på en exakt likadan semla från samma ställe för ett tag sen :) Cederlöfs är bäst på semlor!!

Nu sitter jag och lyssnar på nostalgimusik på spotify.

Kvällen blir rätt lugn, ska pyssla med Js present nu, ska nog gå en promenad lite senare. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback