körkort

Tjao!
just nu är jag hemma hos J. Ska ta tag i skolan nu det sista jag har kvar, har varit hemma alldels för mkt när jag egentligen bara varit lite seg och halvdålig snarare än dösjuk, då jag egentligen hade orkat gå till skolan. Så att nu ska jag gå i skolan hela denna veckan iaf :)

Har tagit tag i körkortet igen nu, har haft perioder då jag kört och pluggat jätteintensivt men slutat lika fort flera gånger. Nu har jag bokat en körlektion i veckan, tre veckor framåt, sedan ska jag köra med pappa iaf två gånger i veckan, dessutom ska jag plugga körkortsteori så fort jag får chansen.

Idag har jag pluggat en del körkortsteori och på fredag har jag dubbellektion på körskolan så det tar sig allt :)

Har hunnit plugga lite skolsaker idag också men provpapprerna hade jag visst glömt i skolan så får råplugga i morgon, en dag innan provet. Men det löser sig, det gör det alltid :)

Vad har ni hittat på idag?

Kommentarer
Postat av: jj

Lycka till sötnos ! :*

2010-02-08 @ 19:10:20
URL: http://jjovanovic.blogg.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback