övningskörning och party

Hej!
Idag har jag hunit övningsköra en rejälstund med min pappa, första gången på nästan två månader om inte mer. Men det gick bra,jag tycker ju att det är så otroligt roligt att köra bil och jag ser ju körkortet i huvudet så då blir jag ännu mer motiverad. Efter det tänkte jag passa på att plugga litekörkortsteori men jag började måla naglarna istället :)

Strax ska jag börja göra iordning mig inför kvällen, idag ska jag på 19årsfest hos en vän. Men först ska jag läsa mina favoritbloggar :)

Har lite klädpanik, vad passar bra till en hemmamysfest nu i februari, nåt förslag?

Vi hörs sen med dagens outfit (såvida jag inte ger upp klädletandet och går iväg naken alt. med pyjamas)


Kommentarer
Postat av: Leonard

Okej :D



Ska du se på melodifestivalen ikväll då?

2010-02-13 @ 17:30:05
URL: http://trierer.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback