Snapshots från rummet

Kom hem från skolan idag. uttråkad... Började städa som en dåre, våttorka och dammsuga. Som en del vet har jag länge och väl målat om, inrett och pysslat med mitt sovrum. Nedan ser ni lite bilder i mitt fina (nystädade!), älskade rum.


Myshörna med fotölj, bord med tidningar under. Byrå med korgar med smink, hårprodukter mm. Ovanför en vit hylla. Inom kort kommer de genomskinliga ljuskopparna på byrån bytas mot lila och kenyanska tavlor kommer hängas upp under byrån. Bokhylla med myslampa, nederst skymptar en smyckeshållare och till sist en bild på sängen med svarta och vita kuddar och en stadspulserande new yorktavla.

Lite grejer kommer till, andra tas bort. Ett rum är aldrig riktigt klart i mina ögon. Vill ha en ljusslinga som lyser upp sängen och någonting att sätta upp längst upp på väggarna så rummet ser högre ut.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback