Testar: Hälsinge honung ansiktscreme


En ansiktscreme som doftar ljuvligt (mandarain & ros), den är otroligt dryg - efter en ansiktsinsmörjning syntes ingen skillnad i burken alls. En härlig creme med en lite tonande effekt. Med vissa ansiktscremer kan mitt ansikte kännas lite "stelt" och klibbigt dagen efter men inte med denna. Är så nöjd så jag tror inte ens jag har någoting negativt att säga om denna produkt!

En bonus för mig som är miljömedveten är självklart de få och naturliga inridienserna som den innehåller: Olivolja, Bivax, Tistelolja, Jojobaolja,
Macadamiolja, Gurkörtsolja med GLA, Vitaminer A, B5, E,
Karotin, Ringbloms-extrakt, eteriska oljor - Ros och Mandarin.


Kolla in och köp ansiktscremen här

Kommentarer
Postat av: ?

jag fattar ingenting

'' den är otroligt dryg '' har du skrivit först,

men sen skriver du

''Är så nöjd så jag tror inte ens jag har någoting negativt att säga om denna produkt!

''

?

2010-06-24 @ 00:40:46
Postat av: Linn svarar

svar till ?: Hej du. När en produkt är dryg innebär det att en produkt räcker länge och att man behöver väldigt lite creme för att smörja in hela ansiktet. Att en produkt är dryg är alltså en positiv egenskap.

bästa hälsningar Linn

2010-06-24 @ 12:34:36
URL: http://beautyboxen.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback