Ett litet inlägg om gårdagen

Blev inget inlägg igår pga att jag kom hem jätteirreterad och allmänt arg på det mesta klockan 20.00. Hade då itne ens haft möjlighet att gå hem och lämna skolväskan.
Men här kommer ett litet inlägg från igår.

Var i skolan, hade en egenledd lektion tillsammans med två klasskompisar. Åkte in till stan för att kolla balklänningar (och tro det eller ej men jag hittade the perfect dress p0å första försöket som nu hänger på en galje i min garderob, tänker dock inte visa klänningen förräns the prom night). Lunchade på restaurang, hade teckenspråk, blev svinigt irriterad på läraren av både en och två anledningar. Hon gjorde bland annat att jag missade bussen hem med bara några minuters marginal så att jag fick stå ute i kylan och vänta i en halvtimma klockan halv åtta helt själv - måtligt roligt... Sen kom jag hem och ville bara att kvällen skulle gå fortare så att jag kunde lägga mig och glömma den otroligt dåliga kvällen...



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback