Heldag på spa

Hej!
undrar ni vart jag har varit? Jag har varit borta hela dagen och kommit hem först ni. Nu ska jag berätta :) Igår blev jag tillfrågad av en kompis om jag ville följa med på ett spa, hon hade köpt ett spapaket där det ingick egenbehandlingar osv - men mer om det senare. Självkalrt tackade jag ja. Det blev verkligen en heldag. har varit borta i tolv timmar men åh så skönt! :) En riktig rekreaktionsdag, sånt här behöver jag verkligen, fy fasen!

På spaet fanns massagebassänger, meditationsrum, varma källor, japanskt bad, ångbastu, vanlig bastu mm., och mkt annat :)

På vägen till spat var vi i Kungsbacka, söder om Göteborg, för att vänta på tåget
Obligatorisk färdkoost! Pastasallad för båda, bränhults juice för mig, imsdals vatten för henne


På spat ick man fri tillgång till diverse frukter och te


Såhär såg jag ut idag innan bikinin kom på (som jag förövrigt glömde där, snyft. Ännu mer snyft är att jag köpte bikinitrosorna IGÅR! jävla slarver "/). Ätandes på blodapelsin. mmmh.


Man fick en kord med vita handdukar, badrock och toflor


såhär såg vi ut när vi var ombytta med badrock och blött hår och osminkad, en vacker syn måste jag säga..

Sedan spenderades resten av tiden ute i de olika lokalerna och med ett träningspass shi gong(stavning). fler bilder än såhär blev det inte.


Nu är jag helt trött och seg, ska snart lägga mig och sova.
Vi hörs i morgon!





Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

Ok :) så du lägger ut egna pengar på tävlingar? hihi

2010-01-25 @ 13:34:59
URL: http://ringbomm.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback