Idag, torsdag

Tjao!
Har precis kommit hem från en rätt meningslös skoldag. Fick ett städryck när jag kom hem (får det med jämna mellanrum) och städade och rensade varenda skrymsle i badrummet haha. Synd att jag inte fick städryck i mitt rum istället, för det behövs!

Klockan sex ska jag på en Oriflameutbildning och kommer hem runt nio igen.
Oriflame har flera utbildningar inom olika områden (hudvård, kosttillskott, make-up mm) men den som jag ska gå till är en introduktionskurs, steg 1. Det annordnas även steg 2 kurser, den ska jag troligtvis gå på om två veckor :)

En liten beskrivning om utbildningen:

Kom igång med Oriflame kl 18.30-20.30 steg 1 kurs, 2 timmar
För nya säljkonsulenter och för dig som vill ha repetition. Grundläggande produktskola, om företaget, praktiska rutiner, goda råd och hur du kommer igång, hittar kunder och säljer Oriflames produkter. Gott om tid efter kursen att få svar på egna frågor.
Anmälan senast dagen innan, kostnadsfri. Fika. Förkunskaper: inga.


Det blir nog jätteroligt!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback