Jag är bra konstig..

..när jag har någonting viktigt att göra.

Mitt proejktarbete har jag hållt på med sen augusti men har egentligen inte gjort någonting. Dels har det blivit en massa striul med människor som inte hört av sig som de skulle osv. men framförallt har jag alltid skjutit det framför mig, jag har haft annat plugg att göra. Men nu när jag börjar känna av tidspressen då det bara är några veckor kvar tills förstainlämningen ska in, då kan jag minsann plugga jätteeffektivt och verkligen åstakomma någonting. Nu har jag suttit totalfokuserad i två och en halv timme(att man måste ta paus var 40minut tror jag är en myt). Pluggar jag lika mycket i morgon så kommer hela grovarbetet vara avklarat - och det har jag haft efter mig i ett halvår typ.

Ja, jag är en knepig figur och det är bara att konstratera att jag fungerar bäst och effektiviserar mitt arbete på bäst sätt när jag känner av tidspressen!






Vad är ni för pluggtyper?


Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

Händer hos dej idag? :)

2010-01-20 @ 14:38:35
URL: http://idjjaa.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: hehe vad bra, då vet jag det ^^

kram

2010-01-20 @ 17:33:43
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Mikaela!

Det är bra att du kan plugga! :D åh hoppas allt går bra med arbetet (:

2010-01-21 @ 12:31:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback