Vårens köp!

Hej! trots att det fortfarande bara är januari änsålänge så är det inte ålngt kvar till våren trots allt.

Denna vår vill jag klä mig i:


Ljusa slitna jeans

ränder, ränder, ränder

Stora smycken, ringar, örhängen, armband...

Mjuka pastellfärger i grått, rosa, blått...

Romantiska klänningar, missmatchande med skinn och nitar

Vita, halvtransparenta toppar

På fötterna blir det kilklackar och djurmönstrat

När jag klär upp mig blir det den lilla svarta, fina pumps och maxismycken.

Jenasleggins, leggins och tights hänger kvar ett tag till. Tröttnar aldrig på dessa underbara plagg



(nu ska jag försöka ta tid att plugga iaf en timma eller nåt. Fasen att jag aldrig lär mig!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Det låter som en finfin inköpslista! :D

2010-01-22 @ 15:14:48
URL: http://www.kakhusets.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback