Skimrande sommarprodukter

Hejhej!
Jag har, efer min utlandsresa, fått lite färg och hoppas att ni också fått det även här i Sverige.
Nu gäller det att skrubba, skrubba, skrubba. Jag använder skrubbvantar. Och att återfukta, återfukta, återfukta! Återfukta både i duschen, och efteråt.

Komplettera gärna med skimmerprodukter som ger huden det är lilla extra samt använd solpuder istället för rouge när du sminkar dig. OBS: skaka noga bort överflödet från borsten och svep läpp över kindben så att du inte får illussionen av ett smutsigt ansikte!!

här ger jag dig de bästa produkter som garanterat ger en skimrande, solkysst hy


Guldolja från Lucy B Frangipani


Välgörande olja för hela kroppen från Nuxe (för övrigt älskar jag denna olja!!)



Olja med solskyddsfaktor från Guerlain

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback