Favoritsommarinlägg del 4

Hej!
Detta inlägget är nog det mest användbara sommarinlägget undr denna årstiden. Nedan ser ni en perfekt guide på komboprodukter att använda under alla resor under sommaren för att minimera sin packning. Läs, bli inspirerad och njut





Ett tips är att hitta miniprodukter som finns att köpa lite varstans, i februari tävlade jag ut miniprodukter från Björn Axen. När jga är ute och reser har jag alltid med mig mina miniprodukter från FACE stockholm. Så håll utkik efter miniprodukter alltså. Och vill du vara ännu mer effektiv får man alltid med provprodukter med foundations, ansiktscremer, dofter eller liknande när man lägger en Oriflameorder hos mig. Kolla i katalogen online på oriflame.se och skicka över din beställning till [email protected] så skickar jag beställningen plus gratisprover du kan använda på resan. Jag vet även att Yves Rocher alltid skickar med gratisprover när man lägger en beställning.
Gratisprover finns säkert att få om man frågar på KICKS eller annan kosmetikaffär nära där man bor.
Lycka till med packandet :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback