Klädperioder

Hej!
Jag har en hel del olika klädperioder då jag är fixerad vid några specialla plagg i ett par månader för att sedan bli fixerade vid några andra. Det har ni, som kollat på dagens outfits, säkert upptäcktockså.


först var det jeansleggins..hur mycket som helst. I alla möjliga former och färger och sammanhang. Skola, shopping, fest, myskväll. spelar ingen roll

Sen blev det en period med den lilla jeansvästen. Både till fest och proper vardagsstil.

Efter det har jag snöat in mig på sommarklänninen, kilkklacksskorna, lacklegginsen, conversen och den rutiga skogsmulleskjortan


Nu har jag snöat in mig på blommiga oversizelinnen gärna ihop med korta jeansskjorts. har inte lagt upp någon outfit på ett tag men det kommer säkert snart märkas.
Vad är erat favoritplagg?


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback