Nu är snön borta - dags att klaga på gruset

Nu är snön och slasket i stort sett helt borta vilket är helt loverly. Men nu är det dags att klaga på allt jäkla grus istället som mördar klackarna på diverse stövlar och skor.

Såhär ser ett par skor ut nu - efter att gruset att misshandlat dom totalt!

Har redan lämnat in ett par skor till skomakarn som skulle klacka omoch putsa upp, är nog dags att lämna in dessa också.


Idag hade jag dubbelbokatmig, jag skulle ha körlektion och jobba sent vilket innebär att jag skulle varit tvungen att avstå från någonting av det. Så jag avbokadekörlektionen, sen sa handledaren till mig att jag fick gå hem klockan tre. Kändes rätt snopet. Nu är jag hemma och pluggar järnet istället så jag blir klar med det där himla arbetet i psykosocialt arbete någon gång!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha, det där är så typiskt svenskt! Alltid ska det finnas något att klaga på. Är det inte för dimmigt och kallt, så är det för varmt och solen bländar en... ;D

2010-03-23 @ 19:46:09
URL: http://denns.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback