Testar Dove VisibleCare duschcreme



Första inlägget i detta test hittar du här

Nu har en vecka gått och jag har använt denna duschcreme dagligen. Och faktiskt är det så att min hud inte blir helt rödflammig efter en dusch och att kroppen har blivit mindre torr och mer len. det känns liksom som att man tvålar in sig med duschcreme så jag märker att den hjälper. Jag har absolutfått en finare hy tro det eller ej! Var dock väldigt tveksam till om en duschcreme kunde hjälpa min hy på bara en vecka men det kunde den, självklart har jag inte fått perfekt hy men visst ser jag förändring. Nu är inte längre hudcreme nödvändigt längre som det var för en vecka sen, även om jag såklart gör det ändå.

Fortsätter det i denna takten ska jag, enligt Dove, ha märkbart resultat med strålande vacker hud om två veckor (total användning i tre veckor)

Ytterliggare en uppdatering om denna produkt kommer om 14 dagar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej :D Är allt bra med dig idag? Kram Linda

2010-03-05 @ 20:50:13
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback