Hej

HEj. på senaste tiden har det varit en väldigt dålig uppdate här på bloggen. har uppdaterat en gång om dan om ens det. Har varit så mycket som snurrat runt så jag inte hunnit/kunnat/haft lust. men nu är det som vanligt igen.

Som en liten resumé kommer här några av mina senaste facebookstatusar som jag uppdaterar desto oftare

puh! tre tvättmaskiner senare och en grundrengöring i rummet och jag är äntligen nästan kloar. Sängen är dock full med massa skit nu... (idag)


hur ska man kunna packa kläder för en vecka när man inte har några kläder att på sig under en dag? Håller på att tvätta alla kläder som legat på mitt golv och dammat imånad efter månad. Får väl gå naken till skolan i morgon...(idag)

Jävla skitväder, är det verkligen maj?! (idag)

Har köpt balklänning och balskor samt bikini till rumänien. nice :D(igår)


Underbar helg och en rolig vecka framför mig :)(söndags)


Ska hålla i spakväll ikväll, synd bara att det är så fint väder så manhellre vill vara ute och sola..(söndags)

Party med bästa vännerna (fredags)

satt nagelmodell idag, fyra timmar tog det!!(fredags)

Rapporten klar (Y)(torsdags)

Klar med apuuppgifterna :D nu ska jag göra projektarbetet,(onsdags)

Pluggar apuuppg. snart klar :D till teckenspråket lite senare. ska ha gjort någon uppgift men har inte gjrot den, då får man improvisera istället ;)(onsdags)

Nu är halkan avklarad :D fyfan vad roligt det var, måste varit en av de roligaste sakerna jag gjort ever. haha(tisdags)

Kollar in massa utbildningar för att bli nagelteknolog. Wihi, vad kul :)(måndags)

Fick stundetmössan idag, fett nice. Not long to go!!(måndags)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback