Jobbintervju och outfit

Halloj!
Har precis kommit hem efter att ha varit på arbetsintervju för att bli hotellstäderska. Det gick nog rätt bra hoppas jag, ska få provjobba på lördag. Det är tydligen någonting alla ska göra för att se så att man klarar av tempot - men jag har inga problem i stressiga situationer överhuvudtaget så det går nog jättebra :)


rutig skjorta från bikbok,jeansväst från h&m, vitt linne och svarta jeans



Resten av dagen kommer jag plugga, dels ett häfte jag fick från hotellet som jag måste plugga in för att kunna informera gästerna och dels projektarbetet som ska redovisas i morgon (shit måste skicka ivög powerpointen!!!)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice :)

2010-05-17 @ 11:15:40
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback