Mina nya hårclips

Halloj! har nu hämtat ut mitt hår. Clips från Poze Hair (beautynet.se) med en dock alldeles för ljus färg, men färgar jag i lite slingor så ordnar det sig - eftersom jag ändå vill ha ljusare hår till sommaren.

Gratis frakt över 600 jäkligt snabba leversaner (beställde igår), bra färger somöverrensstämmer med bilderna och i verkligheten och super att clipsen redan är påsydda i olika storlekar. Platta, tupera och spraya ditt eget hår. Ta på de största clipsen i mitten på en rad och fyll på i sidorna i två rader med de mindre clipsen (man får skitmkt hår så det räcker och blir över!!!) från öra till öra. :)  Visar en före och efterbild när mitt hår har fått rätt nyans:)



Kommentarer
Postat av: Jane

Haha, ofta :) våran kisse är den som springer fram och gnider sig mot benen haha, farlig :D

2010-05-19 @ 19:49:58
URL: http://jeino.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback