Mina favoritprodukter för håret

att hitta bra och billiga hårprodukter är svårt. Oftast är det frisörprodukter som gäller men det kostar ju en slant.
Jag har hittat en intensivkur samt en hårmask i budgetklassen och en leave in produkt för en liten högre peng som jag verkligen AVGUDAR!!


fr v. Dove intense repair. En intensivkur som man har i håret en minut. Fungerar även som ett balsam. Reparerar skadade hårstrån intensivt. Kostar runt 30 kronor tror jag
Graham Weiss daily strenght leave in produkt. En dryg produkt man applicerar i hårlängderna efter att du tvättat håret, dvs i handdukstorkat hår. Gör håret silkeslent och verkar för att håret ska bli starkare och friskare. Kostar ca 200 kronor tror jag.
PHC hair repair hårmask. Tycker att den rosa hårmasken från samma serie(för färgat hår) doftar godare än denna men denna hårmask ger liksom de andra produkterna ett friskare hår och läker skadade hårstrån. Ha i håret ca 10 minuter. kostar runt 50 kronor.

Av de lite dyrare produkterna som jag inte har hemma just nu men som jag använt flitigt förut är
L'Oréal Intense Repair Schampo och balsam
keune hårinpackning (en grå med gult lock)
Orofluido skönhetselexir

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med tävlingen^^?

2010-12-11 @ 15:09:21





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback