Parfymer de luxe

Hejhej!
här kommer ett litet budgetknep som man kan passa på att utnyttja vid flygresor eller kryssningar. Köp dyra produkter i reseformat. Så får du mycket fler sorter för samma pris.

Sist jag var på flygresa så köpte jag fem små Diorflaskor till priset av vad en stor kostar. Då har jag möjlighet att variera mig samt att hitta min favorit :)


Från vänster: Dior Addict, Dior Jadore, Miss dior Cherie Leau, Miss Dior Cherie, Dior Hypnotic Poison.

Den sistnämnda passar perfekt för partykvällarna. Cheriedofterna är mer lätta vardagsdofter. De andra två är "all round". älskar allihop :)

Kommentarer
Postat av: Blondiie

tyvärr är det inte lika billigt längre med taxfree som det var förr =P men jag vill med leta tills jg finner doften för mig!

2010-11-24 @ 09:52:03
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: nadjamelzen

veckans blogg är nu uppe.skynda dej och gör ett bra jobb.länken kan bli din om du bara har viljan.ha en toppen dag sötnos!:)

2010-11-24 @ 23:14:55
URL: http://nudjjas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback