Time to studdy

Tju!
i somras var jag väldigt seriös med mitt körkort. Jag är en riktig periodare vad gäller just körkrotet. Kör och pluggar jätteintensivt ett tag för att sedan lägga av helt under en period. Och snrt går mitt körkortstillstånd ut, och det är riktigt pinsamt! Så nu har jag tänkt planera in körning samt plugg i min vardag så jag får det där jäkla körkortet någon gång.



När det gäller körningen har jag fastnat på att jag har brist på uppmärksamhet (läser ej av skyltar, håller blicket mitt framför mig, tittar aldrig i speglar) samt backning och parkering(framförallt backa runt hörn!)
Vad gäller teorin kan jag det mesta men är sämst på att räka ut reaktionstid, se skillnad på olika gifter, naturkrafter som påverkar samt vikt och längd. Det är bara att repetera, repetera, repetera men det börjar bli rätt tröttsamt vid det här laget nu!


Håller du på att ta körkort?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback