Kroppsoljor

hej!

Jag älskar kroppsoljor, framförallt på vintern och hösten. Och man kan ju använda dom lite hur som helst.

Som kroppsolja dvs smörja in sig efter dusch, innan läggdags osv
att applicera i torrt hår
som massageolja
hälla i några droppar i en varm skål och doppa i fingrarna. På så sätt stärks naglarna och nagelbanden mjukas upp
Hälla i ett fotbad för lena fötter
osv osv osv

Min favoritbudgetolja kommer från Hälsingehonung och inköpsställe hittar ni här.


Min favoritlyxolja är guldoljan från Nuxe. Den sprayas på huden och ger skimmer och suverän återfuktning. Kan köpas lite varstans, typ KICKS och Åhlens City. Jag köpte den på tax free.




En annan favoritolja till budgetpris är såklart barnängens babyolja. Det är väl en favorit i varje människas badrum?


Kommentarer
Postat av: Gabriella

åhh älskar barnängens babyolja!

2010-10-03 @ 20:35:11
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback