Alvedonknarkande och valvaka

Hej!
Just nu kollar jag på valvakan på fyran och tittar med spänning på resultatet. Kommer inte sitta ppe hela natten då jag hade tänkt jobba i morgon men får ju reda på resultatet i morgon ändå :)

Imorse när jag vaknade kände jag mig sjuk igen med huvudvärk, halsont, hosta, snor och feberkänningar. Inte okej med tanke på att jag råkade på en stor influensa bara för två veckor sedan!!! Så kurerar mig med nässpray, sinoa naturläkemedel, snytsalva från Hälsingenhonung och min bästa vän alvedon. Dricker litervis med vatten och juice och skulle gärna vilja ha en vetekudde på mina onda axlar. Måste verkligen skaffa mig det! Ska nog tigga till mig en liten massage kanske ;)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback