En foundation to die for

Hej!
För ungefär ett år sedan var jag på en endagskurs i personlig make-up och i samband med denna kurs fick man köpa produkter att använda för eget bruk. En produkt jag blev helt kär i var deras cremefoundation. Jag som gillar väldigt täckande foundations tyckte den var toppen då den trollade bort alla ojämnheter och skavanker. Den var även nermattande så varken concealer eller puder behövdes.


Denna dryga cremefoundation kommer från The Studio.
Finns att köpa på the studios affärer i Göteborg (finns en vid domkyrkan, vet dock ej exakt adress). Dessvärre tror jag annars att de är rätt svåra att få tag på, The studios makeup. Tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fast jag har ju bara lag ner bloggen en gång och det var förra sommaren, att jag skulle göra det stup i kvarten stämmer inte. Men du har rätt i att jag sagt att det vissa gånger blivit för mycket, den här gången kände jag det inte så men jag var ledsen över att jag inte hade samma vänner i verkligheten som jag har på bloggen. Det handlade alltså om att jag tyckte att jag borde ha samma sociala liv på riktigt också, inte att jag fick ångest av att blogga. Men tack för din omtanke, det var snäll av dig! Kram!

2010-09-22 @ 18:37:53
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback