En gratis goodiebag

Hej!
jag fick nyss min goodiebag från goodiebag.se hemskickad. Det är alltså en hemsida som ger bort olika goodiebags där man får välja innehållet själv, helt gratis förstås, mot att man recenserar produkterna på hemsidan.

I min goodiebag hamnade en unisexEDT från CK och en ansiktscreme från Lumene, samt ett häfte med ett gäng prova-på-erbjudanden och rabattkoder.



fyfan vilken mardröm det var att ladda upp denna bild. först skulle jag vrida på den, tog en jävla tid för datan hängde ypp sig. Efter det ville jag beskära den, det tog hur lång tid som helst. Sen tog det minst fyra försök för att lyvckas ladda upp bilden. Ska fixa till bilden när min dator växt upp...

NU: idol med kvällsmat :)

Kommentarer
Postat av: Tilda 8D

Vad är en goodiebag?

2010-09-24 @ 17:18:34
URL: http://photoheath.blogg.se/
Postat av: Tilda 8D

Jaha..^^

2010-09-24 @ 21:28:34
URL: http://photoheath.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback