Im back

Hej!
Nu är jag väl nästan back on track igen. Fortfarande hemma och sjuk, med hosta och feber(?), snorig näsa, huvudvärk och seg kropp. men nu orkar jag i alla fall resa på mig. så vad har jag gjort dessa dagarna? Mixtrat med min nya dator dvs spelat sims 3, tittat på tv inkl både idol och bigest looser sverige. thats it.Men ändå är jag inte uttråkad - jag är alltså rätt sjuk fortfarande som sagt ;)

Till helgen ska jag och J på romatisk spavistelse i orust hela helgen för att fira vår treårsdag som äger rum nästa vecka. Så nu gäller det att bli frisk. Med smoothies och massor av frukter vitaminboostar jag, med te och halstabletter vårdar jag halsen och för omväxling har jag bunkrat upp med lite modemagasin och annat kul att läsa. väl där får jag väl knapra alvedon och halstabletter så det står härliga till, men det kommer bli toppenbra ändå. det känner jag på mig :D


med modemagasin för själen, smootihes och frukter för vitaminboost och  te och glass för halsen är jag snart hundra igen :D

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback