Massage bokat

Hej!
hälsa för mig handlar mycket om välbefinnande och välmående själ. Så jag satsar mycket på det genom bland annat guldkorn i vardagen, att äta goda saker, göra roligheter och annat även fast det är vardag. Träning är också viktigt (nu skrattar alla som känne rmig för jag tränar i stort sett aldrig) men det är ändå en viktig del i ens välbefinnande de gångerna jag orkar ut och springa.

En annan central faktor är att bli bortskämd med spabehandlingar och framförallt massage eller att få naglarna gjorda. Så nu har jag bokat in en massage till den kommande måndagen. en 40 ryggmassage. Ska bli underbart!



massagen gör jag hos Cecilia of sweden.

Kommentarer
Postat av: NINNIE

Guu så härligt med massage! Håller såklart med dig om att det är superviktigt att skämma bort sig lite i vardagen!

2010-09-21 @ 20:09:51
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback