Börjar dagen med uppiggande citronvatten

Hej!
På fredag eller fredagen efter det ska jag börja min detoxkur. Jag småstartar lite genom att vara emdveten om vad jag äter, hur jag tränar och hur jag kan få min mat mer detoxad. Sova mycket, läsa på om dieten, undvika kolhydrater, mjölkprodukter, fett, transfetter, kemiska tillsatser och halvfabrikat.

En annan vana jag också tagit till mig i samband med detta är att börja varje morgon med ett glas citronvatten innan frukost.
Jag tycker citronvatten inte smakar nåt vidare men det är ett fräscjt uppvaknanade som sköljer rent "systemet", piggar upp och sätter fart på matsmältningen. Dricker ett normalstort glas med färskt pressad citron ca en halvtimma innan jag äter frukosten.


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback