Dressed for success

Novaqueen.se är en grym modesajt som jag hittade för ett tag sedan. Det är en sån hemsida man önskar att man själv skulle startat innan. Med underbara plagg och en röd tråd som följer alla klädesplagg. För att inte tala om de inspirerande bilderna som tagits för paggen. Riktigt fashion!

Nedan ser ni mina sommarfavoriter från novaqueen.se Jag har snöat in mig totalt på romantiska sommarklänningar i tunna tyger och gärna maxiklänningar. De i blommönster är extra fina oavsett om det är starka eller lite ljusare färger.

Exklusivt för mina underbara läsare: ange rabattkoden "beautyboxen" när du handlar hos novaqueen och du får 15% rabatt på hela sortimentet. Även på alla nyheter och reaprodukter!




Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback