effektivt

Hej!
Puh, mitt huvud bultar för fullt av alla framtidsplaner. Har två helt enorma affärsplaner på gång nu och har just skrivit tre a4-sidor om den ena iden och allt som ingår där. Så sjukt roligt alltså. Men inget kommer lanseras än på ett tag(tänker inte skriva OM det lanseras, för sålänge man har kämpaglöd så funkar det mesta). Men startkapital är ett litet problem då det handar om inköp, göra reklam mm.
Nu ska jag skriva lika många sidor om min ANDRA affärside som egentligen är lika stor den, även om man kan kombinera dom!

Som jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan. Så himla roligt att vara ung och bo i sverige och ha exakt vilka möjligheter man vill att forma sitt liv som man vill. Det enda som sätter stopp är ens fantasi och hur mycket man är villig att kämpa. Jag har varit volontär i Tanzania, nu besämmer jag mina egna arbetstider, i höst kanske jag pluggar på universitet och jag har stora affärsplaner på gång.


Kommentarer
Postat av: lottafloffen

du är så himla duktig.

Får man låna lite drivningskraft? ;)

Eller motivation snarare..



2011-04-06 @ 17:13:33
URL: http://levamedliten.blogg.se/
Postat av: evelina

Sv: ja, det tycker jag också :)

2011-04-06 @ 17:30:42
URL: http://evvesblogg.blogg.se/
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Sv: Absolut, Kiwi´s är riktigt gott!

2011-04-06 @ 19:33:45
URL: http://lenasplanet.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback