Helt fruktansvärt!

Det var en man som försvann i göteborg för ca en månad sedan efter en utekväll och man har inte sett ett spår efter honom.
Idag när jag åkte kanalbåten paddan var det någon i båten som såg ett lik i vattnet, vi åkte och kollade och det var ett lik. De ringde räddnignstjänsten och nu står det på aftonbladet konstaterat. jag och min syster var emd i båten och all uppståndelse. Visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta riktigt. så totalt fruktasvärt och overkligt. Sån tur var såg jag inte liket men vissa i båten ställde sig upp och tog kort(!!!). Känns egentligen väldigt overkligt. Men hoppas det inte var något brott inblandat och att det var den mannen som försvann(pga att hans familj slipper leva i ovisshet menar jag, det bästa vore såkalrt om denne man hittades vid livet och oskadd)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback