Passion for fashion , I am addicted I suppost

töntig rubrik från ett visst klädmärke men det är faktiskt så. Jag, likt många i min ålder tycker att mode är kul - så varför inte :D

Igår strosade jag runt lite på shoppingcentret i väntan på att klockan skulle bli dags för optikertiden.Hos optikern gick det måttligt bra och ska på återbesök nästa vecka. Och på shoppingcentret insåg jag att det är dyrt att bara strosa runt och kolla i klädaffärer. Flera hundralappar senare kom jag hem med dessa finfina sommarplagg!



Leoparddressen från bikbok som jag föll för från första sekund. Så himla snygg med guldsmycken, kilklackar, kavaj och tunna strumpbyxor! Denna maxiklänningen har jag varit ute efter ett bra tag (eller i alla fall samma modell och mönster) från h&m. Ett sånt combiplagg som man kan både klä upp till fest och ner till stranden. Och så var shoppingbegäret ännu en gång stillat ett tag framöver :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback