Dags för nystart och pånyttfödelse!

Så, nu har jag laddat batterierna och hittat ny inspiration. Jag tänker inte börja blogga som vanligt utan detta blir starten för en helt ny inriktning på bloggen. Snyggare, smartare och mer välskriven, fylld med massor av inspiration och en hel del och åter en hel del mode. Alla sponsrade inlägg går bort liksom alla annonser, allt för att få bloggen renare och ärligare.


Det kommer vara fyra huvudpunkter i denna "nya" bloggen.

MODE
Inspirerande inlägg, shoppingtips och dagens outfit. mode ska - som jag nämt tidigare - vara roligt, enkelt och billigt. Och det är med de tre ledorden jag gör mina modeinlägg.

ÅSIKTER
Jag är en väldigt samhällskritisk och "tyckande" person. Detta kommer synas i flertalet inlägg. Min drift för att fattiga ska få det bättre, hur man botar världssvälten och även problem i hemmaplan och inte minst i barnomsorgen där frågor som genus är viktiga att upplysa och diskutera.

SKÖNHET
Naturlig hudvård och hårvård blir allt viktigare i mitt liv. Att vara medveten om vad man smetar på sin kropp. dessutom har jag fått en stor inspirationsvåg vad gäller make-up så det kommer ni få se en hel del av.


FIX OCH TRIX
jag gillar att pyssla och kommer ta tillvara på sensommar- och höstkvällarna till detta. Goda bakverk och pyssliga scapbookingkort.


en ny design är på gång och jag hoppas ni läsre som försvunnit hittar tillbaka och att nya läsare hittar hit. Hjärtligt välkomna till NYA beautyboxen.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback