"Fall in love with a new jacket" med Vero Moda





Lite smakprov på vad som komma skall under hösten hos Vero Moda. Ovan är mina favoritjackor.

Hösten är min favoritårstid vad gäller mode(förutom när man ska ut på krogen, det eviga problemet!!). Jag kan inte låta bli att vilja ha senapsgula halsdukar, grå koftor, svarta stickade strumpbyxor och klä mig i grå/brun/militörgrön/marinblå/puderrosa/cognacsfärgade kläder. Det är så fint och mysigt och hösten är egentligen inte alls speciellt pjåkig (ja, förutom det eviga mörkret. Hade det inte varit för mörkret hade det nog varit fleras favoritårstid. En tid för pånyttfödelse, egentid, kvalitetstid och mystid)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

När jag ser det där längtar jag såååå mycket efter hösten :D

2011-08-21 @ 23:48:14
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: kaffehörnan

Jag har skickat mejl till dig

2011-08-22 @ 09:28:59
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: nettan

Den första jackan var jättefin:)



enkla nettan



2011-08-22 @ 18:45:47





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback