Ekologiskt massageljus från Klinta



Igår uppgraderade jag min ljussamling litegrann med detta läckra massageljus från Klinta. Massageljuset är helt naturligt bestående av ekologiskt sojavax, etiskt framställd palmolja och euorpeisk rapsolja. Ljuset är så naturliga att man till och med kan äta det!

Det fanns massor av spännanade dofter (och storlekar, jag valde en stor) att välja mellan. Jag valde, som ni ser, den häftiga doften vildfikon och vindruvor.
För att använda det som en varm massageolja tänder man ljuset och använder det smälta "stearinet".

Nu när det funnits en debatt om att stearin innehåller ditten och datten, förstör ozonlagret och dina lungor är detta ett stråande alternativ som är naturligt, etiskt och hälsosamt!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

En sån vill jag också ha :D

2012-01-11 @ 09:16:47
URL: http://angelica.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback