Förberedelser inför solen



Imorgon drar jag på semester till solen tillsammans med min underbara pojkvän. Kommer bli great!

Nu skrubbar jag kroppen med sockerskrubb(socker + olivolja. Se bilden ovan), målar naglarna och sitter med fötterna i ett fotbad. Alltid samma gamla rutin innan jag åker iväg någonstans :)

Julkalendern fortsätter såklart som möjligt och det blir massor av uppdateringar ändå.


Lite om julkalendern: jag har mailat alla vinnare som vunnit i tävlingarna från 1-8 december. Luckorna 1-4 är öppnade. Lucka 5 och framåt öppnas när jag kommer hem igen.
Jag har även mailat alla 200 deltagare i den första luckan då alla har rätt till ett presentkort på 100:- hos Solentro.se, vet du med dig att du har deltagit men inte fått ett mail från mig eller en kommentar från mig i din blogg - hör av dig så fixar jag det!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, ha det bäst i sooolen :D

2011-12-09 @ 21:33:24
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ha en fin semester!:)

2011-12-09 @ 21:59:34
Postat av: Jennie ♥

sv: tackar för detta! var snällt :)

allt bra med dej? hade gärna varit emd i dagens lucka om jag inte redan hade en sådan.

kraam

2011-12-10 @ 17:41:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback