Veckans snyggaste outfit - Emmi

Klänning - Vila (köpt på nelly) Shorts - H&M Klackar - Nelly Armring - Capi.me Korsring - Josign

Yrvädret Emmi lägger upp galet snygga outfit- och inspirationsbilder på sin blogg. För Beautyboxen berättar hon om sin personliga stil och hur hon väljer att klä sig på nyår...

Beskriv din stil med tre ord:
Så svårt, jag klär mig i alla möjliga "stilar" och i det jag tycker är bekvämt. Känner inte att jag har någon speciell stil men lite rockig är den nog!

Vilken stil väljer du att klä dig i under nyår?
Jag har köpt en enkel svart klänning. Beroende på var jag befinner mig matchar jag antingen med kängor och silver accessoarer och högklackat annars med kängor om planerna blir Köpenhamns gator! Dock har jag hittat jättemånga snygga klänningar från Asos, Chicy och Romwe som är fullt glittriga och silvriga, tips till dig som vill vara extra snygg!

Du gör många inspirerande kollage i din blogg, vart hittar du inspirationen till kollagen?
När jag är shoppingsugen klickar jag in på mina favorithemsidor, exempelvis topshop, romew och nelly. Sedan sparar jag alla mina favoriter och bildar ett kollage helt enkelt! Jag kör det som någon slags terapi för att inte spendera mitt studiebidrag för fort, haha.


Ett inspirerande kollage

Snyggaste sättet att styla håret snabbt och lätt?

Knut på huvudet är min favorit att styla snabbt eller gömma en dålig hårdag (därför jag gör det varje dag, haha!)

Du klär dig för det mesta i klackar, vilka är drömskorna?
Har många! Men framför allt Jeffrey Campbell Lana boots och ett par Lita svarta. Åh!


Två skor som gärna får flytta in i Emmis garderob

Snabba tips att enkelt styla en tråkig vardagsoutfit?

Färgklickar! En snygg väska eller ett par häftiga skor till den simpla looken är hett. Men även smycken. Om du har uppsatt hår är det alltid snyggt med örhängen, earcuffs eller earwrap. Jag blandar oftast earcuff med örhängen. Kan inte få nog av detaljer i öronen!



Hur ser en typisk "Emmioutfit" ut en vanlig vardag?
Svårt! Vet inte om jag har en vanlig vardagslook. Kör allt från kängor/klackar, stickad eller skjorta, kanske en klänning eller liknande! Variation gillar jag.

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Skit snygga skor!

2011-12-18 @ 12:46:53
URL: http://thereseenmans.myshowroom.se
Postat av: Alle

Heejj! Gör du bloggbyten? :) Är väldigt tacksam om du kan kommentera svaret på min blogg :)

2011-12-18 @ 12:53:04
URL: http://allemilding.blogg.se/
Postat av: emmi

Jättefint inlägg! Hur kul som helst.

Har själv gjort några missar när jag skrivit till dig tror jag, Romwe* heter butiken och inte romew. Typiskt mig att skriva fel. Men älskar verkligen upplägget i inlägget, jättefint. :)

Många kramar!

2011-12-18 @ 20:27:52
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättefint inlägg :D

2011-12-18 @ 21:20:23
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: neli

älskar hennes blogg =)

2011-12-19 @ 16:06:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback