Dagens outfit

hejhej!
jobbintervjun gick bra, men eftersom det var en gruppintervju och den gick bra för alla så vet jag inte ritkigt. De skulle höra av sig senare i veckan med svar. Jag har precis skrivit in mig som vikarie på olika förskolor och skolor runt om i Göteborgsområdet och försöker hanka mig fram. Fick ett samtal nyss då de behövde mig på en förskola i morgon. Kul! Så i morgon jobbar jag mellan halv nio - halv fem.

Nu ska ajg ut och övningsköra, ska köra förbi frälsningsarmen på järntorget och lämna in x antal kassar med kläder från gårdagens klädutrensning!



Jeans h&m, Kavajjacka h&m, linne GT

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jodå, det gör de. Vi sa att vi skulle ta med :)

2011-02-22 @ 16:54:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej! Just nu har jag lagt upp en ny bloggdesign på min blogg och det skulle verkligen betyda mycket för mig om du tog dig lite tid och gick in på min blogg och kommenterade det senaste inlägget om vad du tyckte! Tack på förhand! ;)



Förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer btw.. Vill bara få lite kritik. :)

2011-02-22 @ 17:39:38
URL: http://caydens.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback