det blev som jag förfarade...

... jag har dragit på mig en rejäl förkylning och lgger hemma, snorar och hostar och hade dessutom feber men den har lagt sig lite nu. Usch så tråkigt.
Var tvungen att banga ikea igår. Men jag ska ändå vara delaktig i inflyttningen då jag ska jobba stenhårt ons-fred med att skruva ihop ikeamöbler och måla väggar (vi lär få oss ett gott skratt eller två)

Anyway, vad ska jag göra ikväll? Äta lite, har tappat matlusten totalt men måste ju ha nåt i lilla magen :) Sen ska jag titta på den otroligt mysiga filmen "mitt stora feta grekiska bröllop".



(såg att mitt stora feta grekiska semster 1 och 2 finns också, aldrig hört om. nån som sett dom?)

Kommentarer
Postat av: Nas

Vi ska inte måla väggarna ? :P Hela lägenheten är ny tapetserad eller har jag missat nåt? :S



JAg såg den igår :D den va rolig!

2011-02-27 @ 17:41:53
URL: http://museme.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback