I min handväska

Då detta inlägg från min 30dagarslista tidsinställdes och publicerades utan bilder(sorry...) så kommer här det riktiga inlägget.

Jag bär alltid runt på en massa skräp och onödigt mycket prylar - eller ingenting alls så att jag upptäcker att jag glömt visakortet hemma eller busskortet etc. Men skräpet har ajg städat bort. hur min väska ser ut är helt ointressant då jag byter dag för dag och ibland har allt i mina jackfickor.



jag har alltid med mig smink. Det viktigaste är puder men även foundation, mascara mm brukar följa med.



mobil, kamera och en proppfull plånbok full med bonuskort, kvitton och mynt



min plånbok. Sällan innehåller den stålar(förutom massor av enkronor) men kvitton och bonuskort finns det väldigt gott om.



tofsar och hårspännen - har jag alltid med mig. om inte annat så runt handleden.



och lite småprylar som man kan diskutera om hur mycket man behöver det egentligen. Paraply, tamponger, handcreme, näsdukar.. Och de senaste dagarna följer även malariamedicinen med så att jag inte ska glömma att ta den. Dessutom ha rjag alltid med mig busskort(oavsett om det är laddat med pengar eller inte..)

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback