Nice sheet

hejhej!
har suttit ett tag och gjort en spotifylista med låtar från 2000-2009. Jätteroligt! Tänkte att eftersom det faktiskt var i början av 2000talet jag växte upp, började högstadiet, blev tonåring och allt det där så kommer man ju ihåg mer därifrån än från nittiotalet, dessutom finns det  hur många nittiotalssamlingar som helst. Tänkte dock göra en 1990-2010 lista först men skulle bli alldels för stort arbete. Nåja, 57 låtar och 3 timmars dansmusik blev det efter noggran sortering.

På tal om musik, detta är min favoritlåt just nu som jag spelar sönder här hemma. Och videon är så häftig och välgjord med de starka färgerna, och hur snygg är inte Rihanna i sitt röda hår. Synd bara att en annan aldrig skulle kunna bära upp den stilen med värdighet.


Kommentarer
Postat av: sarastille -

så var det söndag igen, har du haft en bra helg? :) anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :) kram!

2011-02-27 @ 22:15:02
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Nas

Alla väggar är ny tapetserade, men hon blev inte jätte nöjd med tapeterna i sitt sovrum, det var inte i den lilla som hon trodde att hon valt.



Har jag sagt nåt om att det är fel att resa med barn? Nu hänger jag inte med?

2011-02-27 @ 22:15:14
URL: http://museme.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Vad är det för veganmat dom har på ICA munkebäck då? och i saluhallen?

2011-02-27 @ 22:19:30
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback