Pump up the volume!

heyhey!

Jag tänkte ge lite tips på det viktigaste att tänka på för att få en hållbar volym i sitt hår.

Börja i duschen, använd volymgivande produkter. Reprarenade produkter tynger gärna ner håret så använd istället en intensivinpackning nån gång i veckan om du har behov av det.

Applicera en mousse i hårbotten ända ut i hårtopparna i handdukstorrt hår och föna håret upp och ner

Volumaster!! Sen jag upptäckte den är den det enda hårverktyg jag behöver oavsett om jag ska på fest elelr till vardags!

Tupera håret lite extra efter att du är färdig med volumaster, jag upplever att det håller längre då(fast... det kanske bara är inbillning?)

Det nästan viktigaste. Avsluta med ett spray som ger stadga utan att tynga ner.



Kommentarer
Postat av: Micke

vem vann din alla hjärtsans tävling?

2011-02-15 @ 15:21:02
Postat av: Erica

Sv; haha nejj jag gråter inte på riktigt. Men roligt att jag lyckades med budskapet iaf :d

2011-02-20 @ 19:42:16
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Maria

haha verkligen helt sjukt när sånt händer!

2011-02-20 @ 19:58:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

15 år modell och snart aktiv i ny serie i sVT

följ Viktor Frisk resa på event och modevisningar!

Vore riktigt shysst om ni tog en kik in.



& är det något som intresserar er så kan ni alltid

lägga till honom på bloglovin

2011-02-20 @ 20:15:47
URL: http://www.viktorfrisk.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback