Röstlös

hej!
Här sitter en tjej utan röst. Usch, hade ont i halsen igår, har hostat hela dagen idag och nu är jag superhes. Mår bra för övrigt dvs är inte förskyld(!). Nåväl, får dricka lite te och hoppas på det bästa.

Jobbade idag, på samma förskola som igår fast på småbarnsavdelningen denna gång. Hela åtta inskolningar var det idag, hej vilt men otroligt roligt. Blev rätt uttråkad av att bara sitta hemma efter ett tag, och på tal om det - fick veta att jag fick jobbet som jag gick på jobbintervjun på i tisdags - kul! Börjr nån gång nästa vecka, det är alltså ett privat bemanningsföretag som "hyr ut" individuellt anpassade barnskötare/lärare etc till skolor och förskolor. De hade jättestora behov nu under våren så kommer kunna jobba en hel del om jag vill. Vägrar dock gå upp till 100%. tänker vara ledig varje måndag, och då ta en sovmorgon plus plugga körkort under den tiden.

Lite senare ikväll drar jag till Nasrin och sover där inatt, i morgon tidigt(?) åker vi tillsammans med Sophia(som flyttar hemifrån nästa vecka) till IKEA för att kolla möbler till hennes blivande lägenhet. Kul!! Hoppas bara inte att jag blir värre, räcker med halssmärtorna och hesheten för ett tag :)


Kommentarer
Postat av: Nas

svar: Haha ja jag ägde dig, jag var föööörst !



Nää jag vill ha raka ben och en snygg kille också!!!

2011-02-25 @ 02:42:45
URL: http://museme.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback