Detta ångrar jag

Detta ångrar jag... Hmm, vad är det jag ångrar. Jag funderar visserligen väldigt mycket på vad jag gör, reflekterar om livet och döden, konsekvenser av mitt handlande och så vidare men jag ångrar sällan nåt. Just för stunden tyckte jag att det var det rätta att göra och jag ångrar hellre det jag INTE gjorde än det jag faktiskt gjorde. Ser det som en livserfarenhet och försöker att inte göra om samma misstag. Men det är inte så att jag går runt och tror att jag är felfri och gör allting rätt, nej, men saken är den att jag gör misstag och tänker "ojdå det var inte bra, nästa gång gör jag såhär istället". Då slipper man mycket av ångesten som jag tror många har. Visst kan jag ångra att jag betett mig klumpigt i vissa situationer eller att jag sagt något olämpligt men det är något man får lära sig leva med. Och att göra det man ångrar hanterbart. Oftast så är det en själv som gör det värre än vad det är(sålänge man inte dödat någon då)

 

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback