Min bästa vän

Jag har en hel del nära vänner som jag hittar på saker med och kan prata med. Min bästa vän är nog ändå min pojkvän, han känner mig bäst och jag kan berätta allt för honom. Klyshigt men sant. En annan bästa, men relativt nya vän är underbara Anna. Vi har alltid roligt ihop och kan prata i timmar. Ytterliggare en som är nära mitt hjärta är Michelle. Vi har känt varandra för allid och trots att vi ses väldigt sporadiskt och hörs av rätt sällan så känns det som att tiden stått still när vi väl träffas. Alla de vänner jag har från min gymnasieklass ligger också nära mitt hjärta och jag tycker om dom väldigt väldigt mycket.

en del tycker jag om mer, andra mindre och jag är så glad att jag fick möjlighet att träffa och kära känna vissa i min förra klass. <3

 

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback