Mina drömmar

Nu har hälften av denna lista gått och jag har därmed hälften kvar. Detta inlägg handlar om mina drömmar. och på tal om drömmar uppfyller jag en just nu, att jobba på barnhem i Tanzania. Det har jag velat göra länge och äntligen blev det av. Andra saker jag vill göra innan jag dör är att ta dykarcertifikat, hoppa fallskärm, bada med delfiner, besöka regnskog, luffa i asien, bila från kust till kust i USA, jobba i New York, plugga på univesitet, plugga till hud & spaterapeut, bli egenföretagare, jobba på spa, bli miljonär, ha ett stort drömbröllop på sommaren, resa runt och se jordens alla hörn. Få massor av nya kunskaper och livsinsikter.

Ja, många drömmar har jag. Alla kommer väl inte att bli uppfyllda men man kan försöka uppfylla en del i alla fall.


Angående drömmar på natten så drömmer jag inte så mycket. Väldigt sällan faktiskt. Faktum är att nu när jag tänker efter kommer jag inte ihåg min senare dröm. Jag vet inte om jag ska tolka det bra eller dåligt..

En visionboard jag gjorde för ett tag sedan med bilder på de drömmar och önskningar jag har i livet.

 

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 – Detta ångrar jag.
Dag 16 – Ett annat ögonblick.
Dag 17 – Det här upprör mig.
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – En första.
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback