pigg och glad

hejhej. en väldigt kort uppdatering här på andra sidan jorden.
har varit på barnhemmet i två veckor varje dag. utan de första dagarna då jag låg inne med feberfrossa och yrsel (bra start!)

har haft en underbar vistelse och mött massor av fantastiska människor. idag åkte jag till zanzibar, tog nästan tolv timmar. sinnerssjukt varmt är det här. 35 grader i havet, rätt lagom!
Har varken haft internet eller ström i tazengwa(vid barnhemmet) men har tagit massor av kort och kommer dessutom att blogga under de sista dagarna här i zanzibar.

Imorgon åker jag på en dagstur till stonetown och sedan på onsdag ska jag bada med delfiner!! en dröm som går i uppfyllelse.!
sista dagen och jag gav barnen varsin banan samt målarbok och penna. deras troligtvis enda saker som är bara deras och ingen annans. kommer sakna varenda en <3

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Åh gud vad söta :)

2011-01-25 @ 17:03:43
URL: http://amandakingen.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback