Avslutad tävling

Nu är tävlingen om ett jordgubbskit avslutat och vinnaren blev Hanna Olsson. Grattis!
Din vinst kommer på posten inom kort.



Angående sämst uppdatering kan jag bara sammanfatta det hela. Jag har haft denna bloggen i 2 år och älskat att blogga och jag hoppats att det skinit igenom i mina inlägg. På senare tid att denna bloggen blivit ett måste snarare än ett intresse och det har blivit för mycket annonsplaceringar och produktsponsringar och annan reklam snarare än konkret och roligt bloggande. Dessutom fattades min inspiration, jag ville att min blogg skulle växa till några tusen läsare om dagen men läsarantalet stannade alltid vid ett par hundra(men till min glädje har jag fortfarande kvar ca 50 läsare om dagen trots ingen uppdatering på nästan två veckor!!).
Jag tänker på detta hela tiden och håller på att smida ut nya ideer som ska ge en ärligare, roligare, personligare och mer inspirationsfull blogg. Fast när inspirationen, viljan, tiden och kämpaglöden kommer tillbaka vilket den gör.

Det har dock, och är fortfarande, skönt att inte tänka på nytt bloggmaterial. Kunna åka på semester med familjen utan att ta bloggiblder, kunna ha sin 20årsfest utan att ta en endaste bild om jag inte känner för det. Skönt för huvudet och hjärnan att slappna av för ett tag.
Snart är jag tillbaka, och hoppas att ni hittar tillbaka hit då :D
Puss och kram!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback